שאלות ותשובות
בדף זה החלטנו לרכז שאלות נפוצות שלקוחות שואלים אותנו
תהליך רכישה
נקבעת פגישה באולם התצוגה או במשרדי האדריכל
שותים קפה
הכנת תכנית שבה אנו מציעים את המוצרים המתאימים.
מקשיבים ומבינים את צרכי הלקוח / האדריכל
פגישה נוספת עם הלקוח / האדריכל
לאחר אישור התכנית מכינים הצעת מחיר / הזמנה אל הלקוח
עוברים ובודקים את התכנית
לאחר חתימה על ההזמנה
הכנת תכנית הייצור ללקוח / האדריכל לאישור.
באולם התצוגה המרווח שלנו מוצגים כל פרטי היצור שאנו מציעים ללקוחות.
הרהוט שאנו משווקים ומציעים ללקוחות , הוא ריהוט שתוכנן ועוצב ע”י האדריכלים
המובילים בעולם.
כל שיש לעשות הוא התאמה של הרהוט לתכנית האדריכל והלקוח.
אנו עובדים עם אדריכלים ומעצבי פנים. אנו מקבלים את התכנית האדריכלית
ומתאימים את הדרישות לרהוט שאנו מציעים.
תשלומים ומשלוחים
עם חתימת הלקוח על ההזמנה הלקוח משלם מקדמה ועם סיום השלב הראשון של
הההרכבה הלקוח משלם 90% מהתשלום. לאחר מכן מתבצע שלב מסירת ההזמנה
של הרהוט בנוכחות המפקח / האדריכל. אנו ממלאים דו”ח מסירה ולאחר דו”ח
המסירה הלקוח משלם את יתרת התשלום.
לאחר אישור כל התכניות, מועד האספקה תלוי בהיקף העבודה. בין 4-10 שבועות מיום ההזמנה.
שירות לקוחות
אחריות על המוצרים – שנה אחת.
כן, יש מחלקת שירות לאחר הרכישה
כן, אנו תמיד מחפשים עובדים מתאימים לארגון.