ריהוט משרדי ותפוקת העובדים

חשיבות הריהוט המשרדי לתפוקת העובדים

בשונה מהמשרדים המיושנים שלא היוו דבר פרט לחלל עבודה פשוט וחסר מעוף, הרי שהמשרד המודרני הינו סביבת עבודה חכמה, מרחב ייעודי התומך בעבודה המשותפת של כלל העובדים, ומוביל, במידה ועוצב בתבונה, לעלייה בתפוקת העובדים.

מדובר בעובדות מגובות מחקרים, וחללי עבודה שונים הגיעו לכותרות ברחבי העולם על-שום הייחודיות שלהם והיעילות שלהם. דוגמא מוכרת לכך היא הגישה של גוגל למשרדי החברה, אך גישות שונות נשענות על רעיונות שונים, והיצירתיות בתחום מובילה לתוצאות בשטח.

חוט השני המחבר בין כל עיצובי המשרדים השונים ומהווה את הבסיס החשוב ביותר בכולם הוא כמובן הריהוט המשרדי.

עולם של ריהוט משרדי מתקדם:

דוגמא אחת לגורם משמעותי במיוחד בריהוט מתקדם המשפיע ישירות על תפוקת העובדים במשרד הינו הכיסא הארגונומי. הכיסא המושלם הוא כזה שמתאים את עצמו לצרכים של העובד, ויוצר את פתרון הישיבה המושלם.

דרך התכווננות והתאמה אישית למבנה הגוף, מנח העבודה העיקרי, ויצירת תמיכה יעילה לגוף, הכיסא מונע כאבי גב ואי-נוחות כללית. לא רק שהעובד יושב בהנאה ונוחות מרבית, אלא שגם בטווח הארוך העובד יסבול פחות ממכאובים הנפוצים לעובדי משרד, ולא יאלץ להשתמש בימי מחלה מיותרים.

מעבר לכיסא ארגונומי, הרי ששולחן מותאם, פינות עבודה חכמות, מעמדי מחשב, מגירות בנגישות גבוהה, ובעצם כל מה שמשרד צריך, רק בצורה חכמה, יעלה את תפוקת העובדים שלכם.

בחירה חכמה – ריהוט משרדי אופטימאלי

החשיבות של איכות הריהוט המשרדי שלכם נהיית ברורה יותר כשעוצרים להבין כי הוא הדבר אותו פוגשים העובדים שלכם בכל רגע ורגע מיום העבודה שלהם. מפינת העבודה האישית שלהם, עם השולחן והכיסא שלהם, ועד לפינת הקפה והמטבח במשרד, וכל מה שביניהם.

ריהוט משרדי חכם הופך את המפגש של העובדים שלכם עם מקום עבודה לנוח ונעים יותר, מזמין ונגיש יותר, ומאפשר לכם ליהנות לא רק מאווירה טובה יותר, אלא משיפור ביצועי העובדים באופן טבעי ואורגני, דרך שיפור סביבת העבודה שלהם.

שנה גודל פונט
ניגודיות
צור קשר

לתיאום פגישה


Login

Register | Lost your password?