ריהוט המשרד

ריהוט המשרד

ההשפעה של הריהוט המשרדי שלכם על השגשוג של העסק היא ישירה ביותר, ובעלי עסקים ומשרדים שאינם מודעים לכך מפספסים עולם ומלואו, ומפסידים לא מעט. הריהוט המשרדי משפיע על הלקוחות והעובדים באינספור מישורים.

מבין ההשפעות המיידיות והברורות הינם התחושה הכללית שיש לאדם במרחב מעוצב ונעים, הנוחות שיחוש אורח או לקוח פוטנציאלי במשרד שלכם כשהוא מגיע לפגישה, וכמובן, הנוחות של העובדים בשגרת העבודה היומיומית, לא רק הנוחות הכללית, אלא נוחות פיסית ברמת הישיבה על הכיסא שלהם בעמדת העבודה שלהם, דבר שמשפיע ישירות על נכונותם לעבוד ויכולתם לייצר תפוקה ראויה לשמה.

בסיסים בבחירת ריהוט משרדי:

  1. חשיבה לטווח ארוך – מי שמקים עסק ופותח משרד לרוב בנה תכנית עסקית, ומכוון להצלחה גם בטווח הארוך. אל תתפשרו על ריהוט משרדי – רכשו ריהוט איכותי ועמיד במחשבה לטווח ארוך, בהתאם לעסק.
  2. ארגונומיה – בחרו בריהוט ארגונומי, בייחוד לאותם אזורים במשרד בהם העובדים משתמשים באופן שוטף – ובייחוד בעמדות העבודה האישיות. ריהוט ארגונומי המותאם בצורה מושלמת לגוף האדם יתמוך בעובדים שלכם, ימנע ימי מחלה מיותרים מכאבי גב וכיו”ב, ויצור תחושת נוחות אופטימאלית לעובד, מה שיעלה את התפוקה שלו.
  3. ניצול מרחבי – זכרו כי ניצול המרחב לא אומר למלא עד כמה שניתן את החלל שלכם, אלא הבנה כי מרחב העבודה צריך לכלול גם מרחבים ריקים, אזור נוח באמת למנוחה וריענון, ותחושה של נוחות כללית לעובדים. לא כולם יכולים להקים משרדי ענק עם פארק שעשועים כמו גוגל, אך מרחב נוח ונעים הוא דבר נגיש לעיצוב וחיוני בכל משרד, ועדיף עם ריהוט נוח שנעים להתרווח בו.

בחירה באיכות

הריהוט המשרדי שלכם נמצא לרוב בשימוש רב הרבה יותר מהריהוט הביתי, לדוגמא, ולא מעט כיסאות משרדיים בימינו מאוישים שבע, שמונה ואף תשע שעות ביום.

אחד הדגשים החשובים ביותר שיאפשרו לכם לחסוך במשאבים לאורך הזמן הוא בחירה ברהיטים איכותיים שנבנו במיוחד לעמידה בשימוש מאסיבי שכזה, ויכולים לתת מענה איכותי גם לאורך זמן רב.

בצורה זו לא רק שאתם מספקים מענה מעולה לעובדים שלכם, ומאפשרים להם לשגשג בסביבת העבודה שלהם, אלא שאתם גם חוסכים זמן וכסף שמתבזבזים מבלאי מהיר ותקלות שמתעוררות במוצרים איכותיים פחות.

שנה גודל פונט
ניגודיות
צור קשר

לתיאום פגישה


Login

Register | Lost your password?